10 Aralık 2010 Cuma

"bekliyorum!.."

sen resimlerde güzeldin,, ben seni gördüğümde!..
baktığım zaman,, anlamı her defa farklı olan bakışların..
beni ateşle oynamaya iten,,
ama dokunmaktan bir o kadar çekinirim!..
susmak çare olsa,, derindeki fısıltıları susturan ilk ben olurum,,
en cok ben rahatsız olurum,,

içimde savasan biri şeytan olan iki melekten..
delirmedim henüz,,henüz cok erken,, bekliyorum..

zamanı kum saatlerine paylaştırdım,,

biri benim için dolacak diğeri senin..
alarmlarını milada kurdurdum,,
her şeyin başlayacağı o ana..
belki bir sonun olmadığı umuda yelken açtım,,

can yeleğim bile yokken..
ne cıkar,,aklımda güzel olandan başka ne kalır,,

geri kalan herseyi siler atarım..
yeterki sen resimlerde de olsa hep böyle kal,,

kimselere söylemem dilimdekileri yutarım!
delirmedim henüz,, henüz çok erken,, bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder