10 Aralık 2010 Cuma

"dejavu.."

önce dejavu dedim,, ben yaşadım bunu..
yok hayır değilmiş pardon,, aklım karısık bu aralar..
ilk defa görüyorum seni,, yüzün hiç tanıdık değil..
ama gözlerin,, öyle bir bakıyorki,, kaçamıyorum..
ortak bir nokta bulmak için çırpınıp duruyorum..
sacmalamaksa en büyüğü bu!

annem,,sevdiğin insanın gözleri en parlak yıldızlardır derdi..
güneş gibi sanırım,, baktığın zaman gözleri kamaştıran..
ama iyide ben seni sevmiyorum ki!...
ya sevseydim birde,, körmü olurdum o zaman!
yok kalsın,, istemem kör baktıracak bir aşk daha..

sende istersen ben sadece mutlu edebilirim seni..
çok zor olmaz,, yapabilirim!
mutlumusun,, daha fazlasını yaparım o zaman..

senin için elimde sihirli kelimeler büyütürüm;
sen yağmurda ıslanmayı severken henüz,,
üşütüp hasta olma diye ben kuru elbiselerini hazırlarım..
koşmaktan yorulup bitkin düştüğünde,,
ben taşırım seni geceden gündüze..

sonramı,, sonrası yok.. film bu kadar,,
her fimin bir sonumu olmalı illa!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder