10 Aralık 2010 Cuma

"dokunmadım!.."


"dokunduğunda anlam bulur hayat" demişti..
"sadece görmek yetmez,,ulaşabilinir değilse,,uzaksa sana gözleri..
yaklaşmaya çalışma boşuna,,olduğun yerde kal!
tutulduğun yerde bekle,, adım atmaya çalışma..
bulutlar gibi düşün,,sadece onlar isterse gelir sana..
sarhoş damlalarını bırakır üstüne,,yada kristal tenini sunar..
ama sadece onlar isterse,, sen dokunamazsın bulutlara..
görürsün gözlerinle ama anlam veremezsin,,uğraşma!" demişti..

yalanmış! kocaman palavra..

dokunmadım önce evet!
ama daha ilk defasında,,ilk bakışta anlam buldu hayat..
bana değil sadece,, hayata derin bakan gözler buldum,,tam da karşımda!
uzaktı evet,,yasaktı dokunmak,,
ama anlamlı,,ama huzurlu,,ama sıcaktı,,hayal bile etmek..
kimseye söylemedim,,yaklaşmak için,,dokunmak için yol aramadım kendime..
secim yapmadım ki,,renklerine karıştım sadece,,güzel olanı gördüm..
ben ona gittim,,tutulduğum yerde kalmadan,,izlerini buldum..
güzel bakan gözelerini sevdim sadece,,tam da karşımda..

dokunmadım evet!
ben ona gittim,, ama anlamsız sözler vermedim,, ama anlam yüklemedim..
sadece gözler dedim,,sadece gece,, sadece melek dedim!
en kızıl şarabı içtim,,en soğuk yolları aşmak için,,
sevmediklerinden vazgectim,,zifiri karanlıktan çekildim,,
zehri en fazla sözleri içime akıttım,,kanına karışmaması için!,,
ben ona gittim evet,,ama acıyor demedim,, ama kalbim demedim.,,
en toy atlara bindim,,rüzgarına kapılmak,,sesine karışmak için!..

"bulutlarmış dokunulamayan!" yalan..
yalanmış!,, kocaman palavra..
kapıldığım rüzgarıyla,,bulutların üstünde nasıl gezebildim o zaman!..

ben ona dokunmadım önce evet,,ama hayat daha ilk bakışta anlam buldu,,o an!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder