10 Aralık 2010 Cuma

"gece!.."

gece soğuktu,, ateşler içinde bulmuştum ben seni..
sen yoktun,, gözlerimle çizdim resimlerini,, eskiden tanır gibi..
nefes alamıyordun,, nefesimi tuttum bende "aynı"olalım diye..
saclarını sarıdan kahveringiye,,sonra kızıla boyadım,, gökkuşağı oldun yüzümde..
tüm renkleri yakıstırdım tenine,, benim olmasa bile..

gece karanlıktı,, yıldızları takip ederek bulmuştum ben seni..
sevmedim evet,, tanımadım hiç seni,, ama gördüm,, ama buldum..
melek yüzünü artık silememki.. ellerimle hiç dokunmamış gibi..
önce mavi dedim gözlerine,, sonra yeşil,,sonra kahve.. bakışların sarhoş ettiğinde..
ve bütün bakışları yakıştırdım gözlerine,, bana bakmasalar bile..

gece olmuyor artık.. bildiğim hiçbirsey eskisi gibi değil..
kayboldum karanlıkta,, kayboldun tüm renkleri yanına alarak..
siyah şimdi bana kalan sadece,,gözlerim siyah,,saçlarım siyah.. ve kalbim siyah!
sen bende misafirsin biliyorum,, ölümsüz resimlerin senden kalacak tek hatıra..
onları hiç alma benden.. geceleri,,bende hep seni yazan kelimelerin hatrına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder