10 Aralık 2010 Cuma

"portre!.."

istemiyorum ki hiç bir şey senden,,
kim olduğunu,, ne olduğunu,,nasıl olduğunu,,

nereye gittiğini bilmek,, istemiyorum ki!!!
benim senden bir ricam da olmadı,,
sadece var mısın sen,, gerçek misin,,
bu kadar mı zorsun... ulaşılmaz olmak mı istediğin...


sen bir portre gibi oldun bende,, görmeden yapamadığım takıntı,,
çok güzel,,cok anlamlı,, tüm renkleri içinde barındıran...
paha biçilemez,, dokunulması yasak,, göz teması zaten tehlikeli...
yaa cıldırmalımı insan,, güzel bulduğuna can vermek için ne yapmalı??...

e yazmalı dedim bari,, deli gibi kendi kendine yazmalı...
bi umut belki canlanır... belki dedim umutla...
söylemiştim daha önce kapıdan içeri girmek değil amacım,,
zorlamak,, kur yapmak,, çeşitli dalkavukluklar yapmak bana göre değil zaten...
istesemde ben sana iki satır yazmaktan başka hiçbirşey yapamam...

bak güneşin her daim olduğu yerdeyim ben,, burada insanlar sıcaktır,,
yakındır birbirine,, sahte suretler yoktur burada,, içi dışı nettir... kıvırmaz!
ve bak nerde olursak olalım,,
ölümlü kavanoz dipli dünya,, kalp kırmaya değermi??...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder