10 Aralık 2010 Cuma

"sen anlayana kadar!.."

son hikayede seni anlattım,,
gökkuşağını yakalayamadım gözlerinde belki,,
belki ufukta kaldı gözlerim,, yarısı kızıl, yarısı mavi yüzün!
yalan sanıyorsun şimdi kurulan masum bir hayali,,
zaten gercekler senin olsun,, bana silüetin bile yeter...

son tiyatroda seni izledim,, sahnede de cok güzeldin,,
en arka sırada oturdum, farkettirmedim sana belki,,
belki kızarsın diye korktum,, içimde anlamsız garip bir hüzün!
ve sen hala sahte diyorsun, kelimelerin tuzağı bunlar..
ama yaşamak istediğin hala hayatın kendisi değil,, düşler!

işte bu yüzden son hayali senin için kurdum,,
sen kurduğun zaman güzel olan,,
senin için kurulduğunda imkansız sandığın!?
olmadığını ben biliyorum.. ucurumdan atlamak olsa da bedeli,,
gözlerinde hapis kalmaktansa,,gülüşünde nefessiz kalmaktansa ben varım!

ve benim zamanım var... bgn, yrn ve son gün,,

sen anlayana kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder