10 Aralık 2010 Cuma

"yardım et!.."


zamansız geldim biliyorum ama..
neden arayacak kadar düşünemem şu an,,
neden burada olduğumu anlatacak kadar nefesim yok..
geldim evet isteyerek,,bilerek geldim..
ışığın yanıyordu sadece,,içeride hiç ses yoktu,,kapında açık değildi biliyorum,,
ama çaldım,,kapını çaldım çünkü hissettim,,içeride ses yoktu ama hissettim..
yardım et bana.. en az senin kadar şevkate ihtiyacım var..

bir buluta tutunup gitmek,,tamamen bnm seçimim..
ama yoruldum artık,, dünya döndükçe dönemem onunla..
savrulmak istiyor,,ve neresi olursa oraya değil,,
düşmek istediğim yerde olmak istiyorum..
ne büyük savaslar kazandım,,ne küçük derelerde boğuldum bir bilsen,,
sabahları beklemek bu yüzden,, gecelerin yalnızlığını sevmek..
iç sesini dinleyerek sadece doğruları duymak ondan,,hissetmek kendini..

ve şimdi fırtına öncesi gibi,, dingin bir liman gibi değilim henüz,,
durmak istiyorum,,durulmak.. arınmak,,
yeni bir sayfa değil,,bulunduğum sayfada kalmak istiyorum artık..
yeni bir macera peşinden koşmayacak kadar kendimdeyim,,
yorgunum sadece,, çok ıslak,, cok aç ve dağınığım..
yardım et bana!,,

biliyorum yabancıyım sana,, güvensiz bir yerde duruyorum..
sapa sacma seyler söyleyerek kafanı karıstırıyorum,,
kimim,, neyim,,nerden cıktım bilmiyorsun bile..haklısın!
ama yorgunum diyorum sana,, senin kadar cevahir birine ihtiyacım var cünkü..
senden kalbini değil,,yaşanmışlıkları hatırlayıpta tekrarlamanı değil,,
senden hiçbirşey istemiyorum! isteyecek ne cesaret ne de halim var..
duy beni,,saklanma içerdesin biliyorum.. duy beni! yardım et!
kanayan yerlerim var,, dokundurmam,,dokunmam sana korkma!

aç kapıyı içerdesin biliyorum,, sadece duy beni,, dinle!..
sonra istemezsen giderim.. söz giderim! ama önce dinlenmeme izin ver..
başımı koyup uzanmama izin ver,,çok yorgunum anlasana..
kaç dağ kac tepe gectim buraya gelene kadar..
kurtlar,,çakallarla savastım.. yenilmedim ama yaralandım,,
sadece dizine başımı yaslayıp anlatsam artık,,ayakta duramıyorum..
anlasana en az senin kadar çaresizim!!! yardım et bana!..
yada bir ihtimal daha var,, karanlıkta kaybolmak mı dersin geriye kalan..
yardım et!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder